Poradna -koupě -výběr

Zdar,

jsem Kamil a písnu Vám sem pár poznatků, nejsem žádnej radil nebo teoretik,  spíš praktik Kamil.

Pokud se rozhodujete pořídit si čtyřkolku, zvažte řádně svou volbu, je hodně čtyřkolek, které se líbí oku,  ale to neznamená ža nám bude plnit naše potřeby, že budete spokojeni.   A) na barvu to nejezbí !!!!!!!

Doporučuju Vám,  před tím než se necháte někde zlákat nebo ukecat, si to probrat a odskoušet. Znám případy, kdy zákazník pořídil čtyřkolku, a opravdu, sousedi byly paf prodejce spokojen.  Po pár týdnech, ale zákazník zjistil, že to není vono. Zjistil, že užitnost čtyřkolky je jiná, než si představoval. Že čtyřkolka nesplňuje očekávání, užitná hodnota čtyřkolky je fuč, nebo se minimalizovala.

1)  Je důležité vzít v potaz, naco a jak budu čtyřkolku využívat.   Chci řádit, vyblbnout se, chodit jezdit na trať, nebo budu jezdit do lesa na dřevo, tahat vlek na stavbě, jezdit jen po silnici, nebo mám chatu na horách. Budu si čtyřkolku užívat vyjížďkama nebo prácí.

2) Kde je čtyřkolka vyrobená neuvádí to odkud je společnost nebo firma,  ale kde byla skutečně vyrobena. Někdo by si čínskou čtyřkolku nepořídil, tvrdí a dá za nějakou třeba 200.000,-Kč, , ale měl by se kouknout třeba v TP, kde a né pro koho, byla vyrobena. Je lepší si tuto informaci zjistit předem, porovnat nabídky. Zjistíte kolik se dá ušetřit. Stejné parametry, jiný vzhled, a rozdíly a cene od 10 do 50 tisíc.

3) To už nemluvím o pozdějších nákladech které vás čekají. S tím ve většině případech při pořizování čtyřkolky nepočítáte, ale cena garanční prohlídky, cena náhradních dílů, a dostupnost náhradních dílů, je to oco ba jste se měli zajímat, to je budouctnost.

4) Uni čtyřkolka není, máme sportovní nebo pracovní, to je základní rozdelení. Pracovní si dovolím rozdělit na lehké pracovní a velké pracovní čtyřkolky.

5) Máme zadokolky s pevnou zadní osou, dokonce kolky 4x4 s pevnou zadní osou, nebo čtyřkolky (4x4) s nezávislým zavěšením všech kol, máme taky čtyřkoky s redukcí do pomala, a taky s uzávěrkou diferenciálu.

6) Volbu Vám může stížit také výběr řazení, v nabídce je např. manuál, variátor, automat, poloautomat ?

7) Výběr obsahu motoru čtyřkolky je od 50 ccm až 110, 125, 200, 250, 300, 350, 400, 500, 550, 700, 800, ...

8) Další věc na kterou moc kupujících nepamatuje, je dostupnost servisu a dostupnost dílů, pokud pomineme jejich cenu. Je dost lidí kteří koupí čtyřkolku přes inzerát, ušetří, vždyť byla za skvělou cenu, ale příde moment kdy se něco pokazí.


Je dobré mít také  jasno, kolik chci nebo jsem schopen investovat peněz, nebo zda si část vezmu na splátky.

Pořizovat si 8-stovku i přesto že jsem na tom nikdy neseděl a jen proto že soused má 7-stovku.....? Nebo naopak pořídit si lehkou pracovní čtyřkolku, začít ji užívat těžce, tahat sní tuny, divit se že se porouchá nebo něco poškodím přetěžováním, to je jako si na tahání do lesa vzít osla protože kůň je draší.

Doporučuju Vám pokud to jde, si čtyřkolku pujčit, svést se a to jak na sportovní, tak na pracovní, to jak na dvoustovce, tak na 8-stovce, a zkonzultovat dojem a někým kdo jezdí.

já Kamil


Buyang Feishen

Buyang-feishen

U zboží zvolte Přidat do oblíbených.

Essox-tlacitka-web-essox-splatky-130x40

 

Košík je prázdný.

Cetelem-penize

zboží v e-shopu: 381 e-shop systém banan.cz